REGULAMIN SKLEPU
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO VERTIGO-DESIGN.PL
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Sklep internetowy dostępny pod adresem www.vertigo-design.pl prowadzony przez Wojciecha Baścik Producenta Mebli Drewnianych VERTIGO DESIGN działającego pod nazwą firmy F.H.U.Vertigo z siedzibą w 32-087 Zielonki, ul. Krakowskie Przedmieście 228H, NIP 6672188053 REGON 120741410 wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zwanej dalej Sprzedającym.
2. Klient- podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa będą świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym może zostać zawarta Umowa sprzedaży.
3. Konsument – oznacza osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
4. Kupujący- Klient i Konsument.
5. Dni robocze- dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
6. Dane osobowe przetwarzane są przez Sprzedawcę tylko i wyłącznie w zakresie jak najlepszej obsługi Klienta korzystającego ze strony vertigo-design.pl.
§ 2. INFORMACJE O PRODUKTACH I USŁUGACH.
1. Informacje o oferowanych przez Sprzedawcę Produktach zamieszczone są na stronie www.vertigo-design w zakładce Sklep i Oferta. Przedmiotowe informacje są umieszczone wraz z informacjami dotyczącymi właściwości Produktów. Zdjęcia i opisy produktów zamieszczone na stronie w zakładce Sklep i Oferta podlegają ograniczeniom technicznym i mają na celu umożliwienie Klientowi wyrobienia sobie ogólnego wyobrażenia o właściwościach, wyglądzie i parametrach użytkowych produktu. Wygląd produktu na zdjęciach prezentowanych w zakładce Sklep lub Realizacje mogą różnić się od wyglądu Produktu, które to różnice mogą wynikać np. z ustawień monitora, czy też warunków oświetlenia. Ponadto, opis techniczny Produktu może zawierać uproszczenia związane z jego przekształceniem do wersji czytelnej i właściwej celowi jego umieszczenia w Sklepie. Klient powinien uprzednio skontaktować się ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących Produktu.
2. Ceny Produktów na zamówienie są ustalane indywidualnie przez Sprzedawcę w formularzu zamówienia po sprecyzowaniu przez Klienta parametrów produktu. Ceny produktów na zamówienie dostępnych w zakładce Sklep i Oferta w Serwisie są określone w zakładce Sklep i Oferta w Serwisie. Wszystkie ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT) określonymi w polskich złotych. Ceny produktów nie obejmują kosztów przesyłki.
3. Wysyłka oferowana jest wyłącznie na terenie Polski. Ze względu na ograniczenie wysyłki Produktów i świadczenia Usług jedynie do terenu Polski, Sklep nie podaje informacji o podatkach i opłatach (w tym opłatach celnych) oraz kosztach wysyłki zagranicznej.
§ 3. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ PRODUKTÓW NA ZAMÓWIENIE
1. Klienci mogą składać zapytania dotyczące produktów za pomocą Formularza Kontaktowego dostępnego na stronie internetowej, za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mailem lub telefonicznie, bądź za pośrednictwem konta należącego do Sprzedawcy na platformie facebook lub instagram.
2. W celu zawarcia Umowy Klient kieruje do Sprzedawcy zapytanie o wycenę danego Produktu.
3. .Po wysłaniu zapytania o wycenę Sprzedawca dokonuje bezpłatnej wyceny wykonania Produktu i przesyła ją Klientowi.
4. Po zaakceptowaniu przez Klienta przesłanej przez Sprzedawcę wyceny produktu, Sprzedawca przesyła Klientowi potwierdzenie przyjęcia zamówienia drogą elektroniczną w formie Umowy o dzieło, wraz z danymi zamawiającego, określeniem zamówionego produktu, terminem wykonania, łączną kwotą zamówienia wraz z dostawą, wysokością zaliczki, sposobem i terminem zapłaty zaliczki oraz sposobem zapłaty pozostałej ceny produktu.
5. Klient drukuje przesłaną Umowę o dzieło i podpisuje go. Po podpisaniu Umowy Klient odsyła skan tej podpisanej Umowy na adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@vertigo-design.pl. Podpisanie Umowy o dzieło i odesłanie go przez Klienta na ww. adres e-mail jest równoznaczne z oświadczeniem woli Klienta o złożeniu zamówienia pociągającego za sobą obowiązek zapłaty.
6. Po podpisaniu Umowy o dzieło przez Klienta i Sprzedawcę wszelkie zmiany dotyczące opisu, rodzaju i specyfikacji zamówionego produktu oraz terminu realizacji są możliwe wyłącznie za wyraźną zgodą Sprzedawcy wyrażoną w formie pisemnej lub dokumentowej.
7. Do zawarcia Umowy dochodzi z momentem zaksięgowania się wpłaty zaliczki Klienta na rachunku bankowym, którego właścicielem jest Sprzedawca.
8. Brak wpłaty zaliczki w określonym w Umowie o dzieło terminie jest równoznaczny z odmową zawarcia Umowy przez Klienta. Jednocześnie Sprzedawca przestaje być związany przesłaną Umową.
9. Po dokonaniu wpłaty zaliczki przez Klienta, Sprzedawca przystępuje do realizacji złożonego zamówienia.
§ 4. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ PRODUKTÓW W ZAKŁADCE SKLEP W SERWISIE WWW.VERTIGO-DESIGN.PL
1. Klienci mogą składać zamówienia za pośrednictwem dostępnego w Serwisie Sklepu.
2. Klient kompletuje zamówienie, wybierając Produkt, którym jest zainteresowany, przez wybór polecenia “DODAJ DO KOSZYKA” pod danym produktem znajdującym się na Stronie Internetowej Sklepu. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu dostawy składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy podawana jest cena łączna wybranych Produktów oraz łączny koszt wybranego sposobu dostawy.
3. Złożenie zamówienia stanowi złożenie przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży Produktów będących przedmiotem zamówienia.
4. Na podstawie złożonego zamówienia, Sprzedawca dokonuje weryfikacji dostępności w Sklepie Internetowym zamówionego przez Klienta Produktu.
5. Do zawarcia Umowy dochodzi z momentem zaksięgowania się na rachunku bankowym, którego właścicielem jest Sprzedawca, całej kwoty Produktu i kosztów wysyłki przez Klienta.
6. Brak zapłaty w terminie określonym w podsumowaniu zamówienia w Serwisie jest równoznaczny z odmową zawarcia Umowy przez Klienta. Jednocześnie Sprzedawca przestaje być związany złożonym zamówieniem.
7. Po zaksięgowaniu się wpłaty Klienta na rachunku bankowym Sprzedającego, przystępuje on do realizacji złożonego zamówienia.
8. W przypadku braku w Sklepie Internetowym zamówionego Produktu albo braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, Sprzedawca poinformuje Klienta drogą elektroniczną lub telefonicznie o powstałych okolicznościach.
9. Jeśli realizacja zamówionego Produktu będzie niemożliwa, Sprzedawca może zaproponować Klientowi:
- anulowanie zamówienia w części, w której jego realizacja nie jest możliwa w racjonalnym terminie i nieakceptowalnym przez Klienta (wybór tej opcji przez Klienta zwalnia Sprzedawcę z realizacji zamówienia w zakresie, w jakim nie jest ona możliwa),
- anulowanie zamówienia w całości (wybór tej opcji przez Klienta zwalnia Sprzedawcę z obowiązku realizacji zamówienia),
- podział zamówienia na części oraz określenie terminu realizacji zamówienia tej części, której realizacja pierwotnie nie jest możliwa (wybór tej opcji przez Klienta powoduje, że dostawa dokonana zostanie w odrębnych przesyłkach, przy czym Klient nie będzie ponosił dodatkowych kosztów dostawy związanych z podziałem zamówienia ze strony Sprzedającego).
10. Ceny Produktów na stronie są cenami brutto ( wliczając podatek VAT) i określane są w polskich złotych.
11. Ceny nie zawierają kosztów dostawy, o których Klient zostanie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy.
12. Informacja na temat całkowitego kosztu zamówienia określona jest w " KOSZYKU" po dokonaniu przez Klienta formy dostawy.
13.Klient może wybrać następujące formy płatności:
- przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy Mbank 91 1140 2004 0000 3802 5446 2895
- gotówka przy odbiorze osobistym
14. Sprzedawca dostarcza zakupione Produkty do Klienta na adres wskazany w formularzu zamówienia.
15. Sprzedawca dołącza do przesyłki zgodnie z wolą Klienta paragon lub fakturę Vat obejmująca dostarczone Produkty.
§ 5. GWARANCJA
1. Sprzedawca udziela 24- miesięcznej gwarancji na zakupione Produkty, pod warunkiem właściwej eksploatacji mebli oraz pielęgnacji i konserwacji.
2. Gwarancja obejmuje bezpłatną naprawę Produktu w okresie gwaranacyjnym. Sposób usunięcia wady określa przyjmujący reklamację.
3. W zgłoszeniu reklamacyjnym powinny znajdować się zdjęcia i opis usterki. Reklamację należy składać w formie pisemnej na adres kontakt@vertigo-design.pl lub listownie na adres siedziby firmy.
4. W celu usprawnienia reklamacji zaleca się podanie poniższych danych:
- Imię i nazwisko
- Adres zgłaszającego reklamację
- Opis Produktu zgłaszanego do reklamacji wraz ze zdjęciami usterki
4. Termin naprawy uzależniony jest od czynników takich jak: czy usterka wymaga wyprodukowania nowych elementów, czy naprawy istniejących, jak również od miejsca zamieszkania składającego reklamację.
5. Koszty transportu wadliwego Produktu ponosi gwarant. W przypadku stwierdzenia braku podstaw do reklamacji, wszelkie koszty transportu, jak również naprawy ponosi Nabywca.
6. Gwarancji nie podlega:
- naturalne zużycie mebli
- uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas użytkowania mebli
- zmatowienia, przebarwienia lub wybłyszczenia powstałe na skutek użytkowania
- pęknięcia i wypaczenia drewna wynikające ze specyfiki naturalnego surowca jakim jest drewno
- rozszczelnienia w drewnie powstałe na skutek wahań temperatur i zmiennej wilgotnosci powietrza
- drobne odkształcenia powstałe w wyniku naturalnej pracy drewna
- uszkodzenia powstałe na skutek próby naprawy mebla przez osobę nieuprawnioną
§ 7. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając oświadczenie w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty otrzymania Produktu.
2. Kupujący może złożyć stosowne oświadczenie drogą elektroniczną na adres kontakt@vertigo-design.pl
3. Kupujący nie może odstąpić od umowy w przypadku zakupu mebla z ofert "meble na zamówienie", gdzie wykonany został mebel ściśle według wytycznych Kupującego ( wymiary, kolor i wybarwienie drewna).
4. W przypadku odstąpieniaod umowy, Klient jest zobowiązany do odesłania towaru niezwłocznie, w terminie do 7 dni od dnia odstąpienia od umowy. Doradza się wcześniejszy kontakt ze Sprzedającym, w celu ustalenia sposobu odbioru towaru przez Sprzedawcę lub inną osobę upoważnioną przez Sprzedającego.
5. Konsument ponosi koszty zwrotu towarów.
6. Produkt powinien zostać zwrócony w stanie nienaruszonym.
7. Sprzedający dokona zwrotu świadczenia Konsumenta na wskazany numer konta bankowego w terminie do 14 dni od daty otrzymania zwrotu Produktu.
§ 8 ZWROT NALEŻNOŚCI
Zwrot należności za dany Produt wpłaconych przez Klienta, Sprzedawca dokonuje przy użyciu tego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient.
§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania go na stronie Sklepu Internetowego.
2. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do polubownego rozstrzygnięcia sprawy. Właściwym prawem dla rozwiązywania sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest polskie prawo.